Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, mei 17, 2005

Nu ben ik aan de beurt.......

Aanstaande maandag is het mijn beurt om een weekje vakantie te vieren.
Ik ga met mijn zusje een weekje varen van Arnhem naar Rudesheim en weer terug. We hebben samen een hut op het motorschip "Salvinia" van Rederij Feenstra.
Het ziet er allemaal erg leuk uit en ik heb er veel zin in.
Ik hoop alleen dat het beetje warmer wordt, anders is het wel kleumen aan dek en degenen, die mij kennen, weten wel dat ik graag alles zie, dus we willen veel aan dek zijn.

4 opmerkingen:

Mawilma zei

Inderdaad bedoel ik Rudesheim (hoe kom je aan die puntjes erop?) am Rhein.
We zullen Hotel Michel voor je op de foto zetten als we het zien.
Muss es rote oder weisse wein sein?

Mawilma zei

Danke schön!

Marc zei

Pas je wel op met invoerrechten? Zometeen word je nog gepakt bij de grens met al die kisten wijn. Zo ben je er met wijn van de streek, zo ben ben er je met je wijn van streek.

Mawilma zei

Nou jongen, maak je maar niet van streek! Ze zullen me zo'n streek niet leveren. Ik ga gewoon met een uitgestreken gezicht langs de controle.