Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, mei 01, 2005

Voorproefje !

Lekker hé zo'n zonnetje?
Heerlijk in de tuin een beetje computeren, met Julian spelen en genieten van het zonnetje. Tevens met de gedachte van, dit is het perpecte voorproefje voor komende donderdag. Als het allemaal mee zit zitten we dan lekker op Kos met een graadje of 25 in ons All-Inn appartementje te genieten.
We gaan dit jaar met de hele familie, mijn ouders en broer met de 2 kids, dus met zijn negenen. We zijn erg benieuwd hoe Julian zich zal gedragen in het vliegtuig. Hopelijk gaat hij de stewardessen een beetje plagen.:-. Al met al we hebben er erg veel zin in.

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Poeh, wat een goed vooruitzicht!
Ik zou de fietsen meenemen, want op Kos kun je heerlijk fietsen volgens mijn zus, die daar geweest is.
Ga je vast elke dag "stewardessje-plagen" oefenen met Julian?
Als ze jullie dan maar niet buiten zetten..........

Marc zei

Volgens mij staat er een aantal van ons er redelijk goed voor. De mei-vakantie voor de deur, de kids zijn lekker vrij en wij lekker een dag of wat op vakantie. Heerlijk genieten dus allemaal!

Mawilma zei

Hopelijk laat het weer zich vanaf komend weekend ook van een vriendelijke kant zien.
Deze week ziet het er niet zo lekker uit.
In elk geval wens ik iedereen een hele plezierige vakantie.
Ik blijf wel zielig eenzaam achter hier!