Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, mei 18, 2005

Hand van God mag

Gisteravond hoorde ik op de radio dat Versatel de 'Hand van God' reclame mag blijven uitzenden. De reclamespot waarin de 'hand van God' een doelpoging van Feyenoordspeler Romeo Castelen intikt is niet strijd met de goede smaak, zo oordeelde de Reclame Code Commissie. Ik heb er ook absoluut geen moeite mee, al kan ik mee voorstellen dat 'zwaar' gelovigen dat wel hebben. Ook vind ik de uitleg van Versatel, Diego Maradona maakte tijdens kwartfinale van het WK in 1986 (Argentinie-Engeland) een doelpunt met zijn hand en sprak over de 'Hand van God' en de uitspraak is daarmee legendatisch, wat slapjes. Het is gewoon leuk bedacht toch? Ken je hem niet, klik dan op het plaatje.

1 opmerking:

Mawilma zei

Gelukkig mogen de meeste zware gelovigen geen tv in huis hebben, dus die zien het niet.
Ikzelf heb er ook niet zoveel moeite mee, maar kan me toch wel voorstellen dat er mensen zijn, die er aanstoot aan nemen.
Maar goed, ik ben ook in een andere tijd grootgebracht.