Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, mei 16, 2005

Retourtje Schiphol

Vanochtend zijn we even heen en weer naar Schiphol geweest om onze gasten uit Amerika weg te brengen, die om 12 uur weer naar huis vliegen.
Op 2e Pinksterdag is dat een fluitje van een cent: we waren met 40 minuten uit en thuis. We hebben er wel eens langer over gedaan!
Waarschijnlijk gaan wij volgend najaar weer naar Amerika om onze vroegtijdig afgebroken reis van vorig jaar af te maken. We zullen zien hoe het allemaal loopt.
Ik ga nu eerst maar eens beginnen met mijn stapel ongelezen kranten door te spitten. Ik kan er niet goed tegen dat het mij ontgaat wat er gebeurt in de wereld.

1 opmerking:

Mawilma zei

Voordat jullie denken dat ik overdrijf: ik bedoel natuurlijk met uit -> thuis en met thuis -> Schiphol (en omgekeerd).
Kun je het volgen?