Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, juni 03, 2005

Danny de Munk als Timon

Sylvia zat goed met haar veronderstelling, dat Danny de Munk gisteravond de rol van Timon vertolkte.

Ik las in de Spits, dat Danny gisteravond voor het eerst officieel optrad als Timon in de musical The Lion King.
Hij deelt deze rol met Marc Lauwrys, die deze rol vanaf het begin heeft gespeeld. Ze spelen elk vier voorstellingen per week.
Danny heeft voor deze rol Vlaamse les gehad en moest ook de pop leren bedienen.
Ik had hem echt niet herkend. Jullie?

7 opmerkingen:

Marc zei

Hé hallo, ik was het die dat zei hoor. Goed van mij hè? :-)
Ik vind het overigens niet te zien dat het zijn eerste keer was. Echt een leuke rol!

Mawilma zei

I'm so sorry!
Als je boven de 60 komt krijg je moeite met de details!
Je bent echt een kei!

Marc zei

Nou, dat valt best mee hoor. Volgens mij heb je nml gelijk dat ik dat van Peter's verjaardag na 12'en heb verteld en daarmee dus formeel een dag te laat. Zo zie je maar, zellefs ik ben niet perfect.

Peter zei

Ik had het niet gemerkt. Hebben wij een excuus omdat we geen gezichten zagen?

MaWilma, weet je toevallig ook wie Scar speelde? Die vond ik zo bekend klinken..

Mawilma zei

Volgens de site http://www.musicals.nl/lionking/2214_4598.asp
speelt Hein van der Heijden Scar.
Ik ken hem verder niet, dus kan er niets over zeggen. Misschien herken jij hem?

Peter zei

Geen idee wie dat is. Hij klonk echter bekend. Nouja, vergist....

Leuke site, MaWilma.. Leuk om al die spelers te zien.

Mawilma zei

Heb je ook verder naar onderen gekeken? Daar staat een hele lijst met alles wat hij tot nu toe gedaan heeft.Misschien zit daar iets bekends bij?
Ook leuk is om op deze site bij "Het Verhaal" te kijken naar de uitleg over de figuren uit de musical.