Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, juni 23, 2005

HITTEGOLF

Tjongejonge, wat een hete tijden tegenwoordig!
Je kunt wel merken dat iedereen het te warm heeft om te bloggen, het is zo stil aan het bloggersfront.

Nu verkeer ik in de gelukkige omstandigheden, dat ik de dag grotendeels in de schaduw kan doorbrengen. Ik hoop voor jullie dat je allemaal airco hebt!
Vanaf zondagmiddag gaan we een weekje met een paar (schoon)zussen en een zwager naar Eibergen. We hebben daar met z'n allen een boerderijtje gehuurd en gaan de boel eens even op stelten zetten. We hopen er lekker te kunnen wandelen, fietsen, luieren en - uiteraard - heel veel te kleppen.
Maar het mag van mij wel iets minder warm worden, als het maar droog blijft.

1 opmerking:

Marc zei

Het is voor mij niet zo zeer de warmte, maar meer deadlines op het werk die mij bezig houden. Lange dagen, korte nachten. Volgende week moet het beter zijn.