Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, juni 14, 2005

Michael Jackson vrijgesproken!

Michael Jackson is door de jury vrijgesproken van seksueel misbruik van kinderen. Ook aan de andere negen aanklachten heeft de popster zich volgens de jury niet schuldig gemaakt.

Rond 23.15 uur klonken de verlossende woorden 'not guilty' in de rechtbank in het Californische Santa Maria. Nadat hij op alle punten was vrijgesproken, pinkte de 46-jarige zanger een traantje weg. Daarna omhelsde hij zijn advocaten.
Vervolgens verliet hij de rechtszaal samen met onder anderen zijn vader, moeder en zus Latoya. Buiten werd Jackson opgewacht door duizenden uitzinnige fans.

Hadden jullie deze afloop verwacht? Ik niet!

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Ik had juist gedacht dat zijn ster-status tegen hem zou werken en dat men hem met liefde een loer zou draaien.
Wat die CD betreft kon je wel eens gelijk hebben!

Peter zei

Ik was toch inmiddels aanhanger geworden van de waar-rook-is theorie..

Maar aangezien ik het gevoel kreeg dat het jongetje -pardon, de ouders van het jongetje die de rechtzaak hadden aangespannen alleen maar op geld uit waren...was ik in dit geval voor een not-guilty..

Maarja, ik ben dan ook een gevoelsmens.

Marc zei

Michael had denk ik zelfmoord gepleegd als hij schuldig was bevonden. Het zou mij niet verbazen als hij echt onschuldig is, in elk geval in zijn ogen, en daar moeten we nu ook vanuit gaan. Vaak is de andere partij op geld uit, zie de getuigenverklaring van Jay Leno die door de zelfde mensen al eerder onterecht was beschuldigd.