Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, juni 07, 2005

Druk, druk, druk

Je kent het misschien wel. Zo druk dat je geneens tijd hebt om te posten.
Zaterdag druk met boodschappen doen, ff bij de Ford Focus kijken en naar het Nederlands elftal in 010. De wedstrijd was om 22:00 uur afgelopen en we waren pas om 01:45 thuis. Pffff. Het had alles te maken met vertraging bij de bus, we reden pas rond 23:50 weg bij het stadion, en de files die we daarna tegenkwamen. De busbestuurder riep in file1 heel blij door zijn microfoon: "De mensen die zo richting Utrecht moeten, moeten ff naar links kijken. Daar zien ze de file waar ze straks in zullen staan". Leuke man. ;-) Zondag ben ik bijna de hele dag bezig geweest in de voor-voortuin. Die begint nu aardig af te komen. Het is wel zwaar werk, ik merk dat mijn lichaam eigenlijk niet is ontworpen voor zwaar lichamelijke arbeid. Mijn spieren vertellen me dat nu nog steeds. Ik heb ook niet meer hardgelopen zondag. Sinds lange tijd had ik daar nu echt een keertje geen puf voor.
Inmiddels is het dinsdag, dit wordt vast een lekker dagje. In elk geval ga ik vanavond heerlijk bij mijn ouders eten. Wat schaft de pot vanavond?

5 opmerkingen:

Mawilma zei

Volgens mij ben je zo populair, dat zodra jij de weg opgaat, honderden andere mensen dat ook doen. Dat zag je donderdagavond ook al.

Ik heb je vraag aan de kok voorgelegd en je zou kunnen weten wat hij antwoordde: gestampt glas met prikkeldraad of gebakken wasem.
Afwachten dus maar.

Anoniem zei

Voor vanavond staat er op het menu:
Bloemkool, spinazie met hard gekookte eiren, aardappelpuree, slavinken en jus.
Toe is er iets van ijs, kwark of yoghurt al of niet met rozenbottelgelei, suiker of roosvicee. Tot slot is er koffie of thee.
Hopelijk is er iets van ieders gading bij.

Jeanette zei

Klink GEWELDIG!!!! hoe laat wordt het opgediend?

Mawilma zei

Het wordt rond 18 uur opgediend.
Iedereen is van harte welkom. Wel graag voor de middag aanmelden.

Marc zei

Mjammie, verse spinazie! Daar heb ik zin in!