Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, juni 15, 2005

Reparatie

Inmiddels anderhalve week geleden in het weekend was ik een heerlijk dropje (van weleer) aan't eten. Ineens *KRAK* lag er een stuk van mijn kies af. Zoals meestal zijn tandartsen er altijd, behalve als je ze nodig hebt: mijn tandarts is tot 20 juni op vakantie. Gelukkig wil een andere mij best helpen, maar vandaag was pas de eerste mogelijkheid.

Ik moet zeggen, het beviel prima. In plaats van een oudere man had ik vandaag een vlotte en erg vriendelijke vrouw met mooie ogen als tandarts. De reparatie is goed gegaan. Ze stelde voor om alleen een noodreparatie te doen, dat is standaard in deze situatie, maar was gelukkig bereid om toch me volledig aan te pakken. Ik ben ruim €90,- lichter en heb nog een stijve lip van de verdoving, maar ben blij dat het weer mooi is gefixd.

2 opmerkingen:

Peter zei

Als ik reporter bij de telegraaf was dan zou ik hier hoogstwaarschijnlijk het volgende korte artikeltje aan gewijd hebben:


90€ voor hoge nood
Baarn-Een nog lang niet jarige man uit Baarn is afgelopen weekend door een vrouw met mooie ogen geholpen. Volgens de man in kwestie was het een noodgeval. De man in kwestie: 'het beviel prima'...'Ze was bereid om me volledig aan te pakken'..

Mawilma zei

Maar goed dus dat jij ook nog andere talenten hebt!