Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, september 04, 2005

Atleet op mijn pad

Toen wij vanochtend over het fietspad langs de Geerenweg fietsten zag ik in de verte een atletisch figuur hardlopend onze kant uitkomen. Vol bewondering bekeek ik deze sportman en je begrijpt mijn trots toen bij het dichterbijkomen het mijn bloedeigen zoon bleek te zijn!
Helaas was zijn trouwe verzorgster op haar fietsje er vandaag niet bij.
Ik hoop, dat je de 10 kilometer fluitend gehaald hebt en dat je er niet bij zit zoals deze collega-atleet.

1 opmerking:

Marc zei

Da's ook toevallig, ik kwam vanmorgen tijdens het hardlopen mijn bloedeigen ouders tegen. Het zal je maar gebeuren! ;-) Fleur bleef vandaag liever thuis spel met haar vriendinnetjes, mede omdat we 's middags weer weg gingen. Met mijn voeten is het trouwens prima.