Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, september 20, 2005

Mijn eerste hardloopwedstrijd

Komende zondag is het dan zover, dan loop ik mijn eerste hardloopwedstrijd.
Zoals jullie misschien wel weten ben ik begin dit jaar, toen de vorstperiode net over was (je moet het niet gelijk overdijven), weer begonnen met hardlopen. Jaren geleden liep ik ook wel regelmatig, maar door de blessures van mijn loopmaatje en het ontbreken van discipline ben ik toen gestopt. Het idee was om misschien wel de damtotdamloop te gaan lopen dit jaar, die was afgelopen zondag dus dat is er niet van gekomen. Wel ga ik zondag meedoen met de De30vanAlmere, al ga ik niet de hoofdafstand lopen.

Je kunt naast de 30 ook kiezen voor 15, 10 of 5 kilometer. Ik ga de 10 kilometer lopen en hoop daar een mooie tijd op neer te kunnen zetten. Ben benieuwd hoe ik de wedstrijd zal ervaren.

1 opmerking:

Mawilma zei

Jammer dat het niet in Baarn is, dan konden we allemaal langs de route staan!
Ik wens je in elk geval heel veel succes!