Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, september 22, 2005

Fietstocht met nostalgisch doel

Gisteren hebben wij de bijna windstille en zonnige dag gebruikt om eens naar het strandje langs de A27 te fietsen.
Vroeger gingen we hier vaker naar toe en Marc en zijn vriendenclub fietsten er heen met de surfplanken op een karretje achter de fiets. Marc probeerde dan steeds het eilandje te bereiken, maar of dat ook gelukt is, weet ik niet meer.

Het was er - op een schoolklas in de verte na - helemaal verlaten en rustig.
We hebben al met al 34 km gefietst, dus ik was aardig trots op mezelf.

5 opmerkingen:

Marc zei

34 kilometer is een mooi eindje. Kan me nog goed herinneren dat ik daar nog wel eens een mooi eind heb gezwommen met in mijn ene hand de surfplank en de andere de mast. Typisch gevalletje van pech onderweg.

Anoniem zei

Jullie fietsen zo veel, ook wel eens last van lekke banden?

Mawilma zei

Wij hebben gelukkig minder last dan Marc van pech onderweg (althans de grootte van de pech.)

Ha Richard, wat leuk een vraagje van jou!
Vorig jaar heb ik een keertje een lekke band gehad maar je kent mijn praktische man: altijd spul bij de hand en in een mum van tijd is het euvel verholpen.

Marc zei

Dat zou ook een leuke foto zijn: pahanspa met bandenplakset in actie!

Jeanette zei

Ik vind vooral de "pahanspa" erg leuk gevonden!!