Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, september 01, 2005

Identiteitsplaatje

Sinds het begin dit jaar weer wat warmer werd, ben ik aan het hardlopen geslagen. Heerlijk om lekker buiten te lopen en ook nog eens te merken dat je lichaam het prettig vind. Ook in de afgelopen zomervakantie heb ik lekker 2x per week gelopen. In het mooie Franse plaatje ben ik wel een keer bijna hard gevallen toen een groot blok beton midden op het voetpad lag. Door de schemer onder de bomen had ik dit niet op tijd gezien. Er had van alles kunnen gebeuren, maar ik kwam er zonder problemen vanaf. Syl en ik bedachten toen dat het helemaal niet handig en verstandig is dat ik niets van identificatie bij me had. Als ze me bewusteloos vinden weten ze niet wie ik ben of wie te bellen. Om een paspoort of rijbewijs mee te sjouwen is niet echt wat, vandaar dat ik nu een IDtag heb gekocht.

Die heb ik nu met lopen om mijn nek hangen zodat ze altijd ff naar huis kunnen bellen als ze me vinden.

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Heel verstandig.
Maar krijg je geen eelt op je borst van het geklepper van dat ding?

Marc zei

Het kleppert niet hoor. Ik heb er gelijk een silencer (rubbere ring) er omheen gekocht.