Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, september 09, 2005

Ook in eigen huis en tuin.......

Of wij wonen in een dierrijke omgeving, òf ik zie soms spoken.
Laatst zat ik lekker in de tuin en zag ik een dier dat een mol, rat of grote muis kon zijn, op zijn gemakje langs onze border lopen en onder de schutting door naar de buren verdwijnen. Hoe ik ook zocht en keek, ik zag het nergens meer.

Woensdagavond zat ik in de kamer en zag ineens een of ander muis(?)achtig diertje onder de kastdeur uitkijken en zich weer terugtrekken de kast in. Ik gelijk de deur opendoen en overal achter en onder kijken, maar nee hoor, niks te zien.
We hebben aan de binnenkant een plank voor de deur gezet, zodat "het" er niet meer uitkan en muizenkorrels neergezet, tot op heden zonder resultaat.
Een mens zou aan zichzelf gaan twijfelen!

2 opmerkingen:

Marc zei

En ...., heb je hem al gevonden?

Mawilma zei

Nee, helaas niet. En de muizenkorrels zijn ook nog niet aangevreten.
Het enige wat we nog willen doen is de onderkant van de kast "even" leeghalen om te kijken of zich daar "iets" verschanst heeft.