Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, maart 13, 2006

Cebit2006

Nou, omdat Mawilma de andere versie niet uitgebreid genoeg vond ...
Om ff half zeven 's ochtends zijn Peter en ik vertrokken naar deze beurs. Het verkeer zat erg mee, maar doordat we veel sneeuw hadden onderweg waren we toch pas rond 10:10 op de parkeerplaats. Het was wit en koud en ik was blij dat ik mijn winterjas bij me had, normaal loop ik alleen in een colbertjasje. Nadat we geprobeerd hebben een Duitser uit te leggen wat een slagboom is, hahaha je moet erbij geweest zijn, waren we snel binnen. We hebben heel veel gezien. Wat mij het meest is bijgebleven is o.a. de integratie tussen telefoon, PDA, navigatiesysteem en gameconsole, bij Nokia zelfs nog even een spelletje gespeeld, dat veel bedrijven zich richten op de integratie van Voice, Data en TV: TriplePlay. Zou het er nu dan echt gaan komen? Wat grappig was dat iets nieuws van Intel nog helemaal niet op de stand aanwezig was en dat je ineens allerlei pc's en schermen in een aqarium zag staan. Hip dat ze kunnen werken bij 100% humidity. Ik vergeet haast nog WiMax, wat nu lijkt te komen. De mooiste stand was van O2. Zij hadden het plafond van de stand met een lampenshow uitgerust als stromend water. Heel mooi gemaakt. Verder zonden ze live uit met Cebitradio, te ontvangen op je mobiel.
Terug bij de auto vonden wij die zo terug:

De voorkant zat helemaal dichtgevroren. Ik moest zelfs de luchtroosters en nummerplaat ontdoen van een dikke laag ijs.

4 opmerkingen:

Mawilma zei

Dank je wel, Marc.
Was het uiteindelijk nog gelukt die Duitser bij te brengen wat een slagboom is? En waarom moest hij dat weten?
Je bevindingen over de beurs zelf klinken allemaal heel interessant.
Echt luilekkerland voor jullie soort heren!

Richard zei

Ik had die nummerplaat zo gelaten, kan je in elk geval niet van voren geflitst worden.

Marc zei

Heb de nummerplaat bewust wel schoon gemaakt. Had geen zin om daar gezeur over te krijgen. Wat hebben die Duitse politie agenten trouwens foute jassen!
Die slagboom was waar de Duitse het kaartje voor moest kopen bij de parkeerautomaat. Vast niet grappig als je het leest, je maar als je erbij bent geweest ... hahaha
17 maart 2007 gaan we weer.

Marc zei

Ik bedoel natuurlijk: je moet er bij geweest zijn.