Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, december 30, 2011

Computerles


Gisteren waren mijn zusje en zwager een dagje hier. Reuze gezellig en we hebben heerlijk bijgekletst.
Het was alleen jammer dat het zo'n beetje de hele dag regende, want we hadden nog graag even samen de kerststallenroute gedaan. Nu hebben we ons maar tot de foto's beperkt. Een paar jaar geleden hebben we wel samen die route gedaan, dus ze kan zich wel voorstellen waar en hoe het is.
Natuurlijk werd er ook nog snel een stroom computer-informatie over haar uitgestrooid en hopelijk is daar nog een beetje van blijven hangen.
Maar ik weet zeker dat ze er na haar "echte" lessen waarmee ze in januari begint, hartstikke goed mee overweg kan, want dat kan ze nu eigenlijk ook al wel.

1 opmerking:

Nell zei

Ik kan me zo ongeveer wel voorstellen dat het Rieky allemaal wat te snel ging. Zou ik zelf ook hebben. Ik wens haar bij deze heel veel plezier met haar komende computer lessen.