Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, december 31, 2011

Oudejaarsdag.

Dit is dan al weer het laatste verhaaltje van dit jaar op mijn weblog.

Vanochtend hebben vader en dochter volgens de al bijna 30-jarige traditie samen oliebollen en appelflappen gebakken.
Je snapt wel dat dat altijd een reuze gezellige bezigheid is en ze zijn in de loop der jaren helemaal op elkaar ingesteld.

Dank zij hun perfecte samenwerking liggen de bolletjes heerlijk in de hete vette olie te pruttelen.

Natuurlijk moeten alle berichtjes die via de Blackberry binnenkomen wel meteen gelezen worden, iets wat ik beter kan begrijpen dan mijn husband, die dat maar onzin vindt. Straks staat het er toch ook nog wel op!

En ook voor mij is er een rolletje in het geheel weggelegd: ik mag de appels schillen.

Tenslotte wens ik jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe en een heel gezond, vredig en mooi 2012 met maar weer veel blogplezier.

1 opmerking:

Nell zei

Als de oliebollen en appelflappen zo smaken als ze eruit zien zit het bij jullie wel goed!Ook hier zijn de heren weer gezellig bezig geweest. En smaakten de bollen weer heerlijk.