Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, december 09, 2011

Fietsen


Nu buiten de wind om je oren loeit en de buien maar neer blijven plenzen komt er van een stukje lekker fietsen niks meer terecht.
We hebben tot vorige week nog wel wat door de polder gefietst, maar ik ben toch niet sportief genoeg om dat bij wind, regen of kou vol te houden.
Gelukkig kan ik toch mijn energie kwijt op mijn "binnenfiets" en daar fiets ik nu elke dag - in principe - minstens een uur op.

Mijn fiets staat gezellig voor het raam, zodat ik van alles voorbij zie komen en het net lijkt of ik toch buiten ben. Alleen voelt het wat behaaglijker aan en daar houd ik wel van.
Wel proberen we ook elke dag nog een stukje te lopen, want anders word ik zo'n kasplantje en kan ik straks nergens meer tegen.
En tenslotte moet ik ook nog ideeën opdoen en foto's maken voor mijn weblog en die kom je toch meestal buiten tegen.

1 opmerking:

Nell zei

Je hebt het weer prima opgelost Willy. Twee vliegen in een klap. Fietsen en opletten of er iets te zien is, wat je voor jou weblog kunt gebruiken. Hier in huis staat ook een hometrainer.Deze wordt gebruikt door manlief om met slecht weer toch te kunnen oefenen voor de elfstedenfietstocht. Zelf is mij het fietsen verboden- vanwege mijn rug- maar als ik eerlijk ben fietsen op zo;n ding is aan mij ook niet besteed.