Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, december 08, 2011

Wolkenlucht boven de polder


Hoewel het gistermiddag lekker stormde gingen we toch maar even een klein stukje lopen. Het was gelukkig droog en voor de wind zijn we niet bang.
Vanaf het dijkje zagen we een prachtige wolkenlucht, van waaronder een hele brede strook licht naar beneden straalde. Het is jammer dat je het nooit zo exact op de foto krijgt als het in het echt is, maar toch geeft het wel een idee van hoe mooi het eruit zag.
Deze foto heb ik gemaakt met mijn nieuwe iPhone en ik ben er wel aardig tevreden over.
Zo zie je dat je wel kunt mopperen op het weer, maar dit beeld is toch zeker zo mooi als een strakblauwe lucht. Of niet soms?

1 opmerking:

Nell zei

Daar zijn de meningen over verdeeld, denk ik. Geef mij maar een mooi blauwe hemel.