Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, december 21, 2011

Oranje boompje


Vlakbij ons langs het dijkje staat een heel leuk boompje, dat nu vol zit met oranje appeltjes of wat het zijn mogen. Als je over de dijk aan komt lopen ziet het er erg leuk uit.

Op deze foto kun je het boompje al wat beter zien, maar omdat ik het toch nog te veraf vond en de achtergrond ook niet zo mooi is ben ik het bruggetje overgelopen om de foto richting polder te maken.

Waarvan hier het resultaat. Ik vind het heel apart, geen enkel blad aan de boom, maar hij zit wel boordevol met appeltjes/besjes. Iets verderop staat nog zo'n soort boompje, maar daar zijn alle besjes al af.
Ik heb geen idee wat voor boom het is, maar hij is zeker heel decoratief.

1 opmerking:

Nell zei

Is het niet net zo een boompje als Hanneke voor in de tuin heeft staan. Zal wel niet anders had je het wel herkend. Ik zou niet weten wat het voor een soort is. maar inderdaad zal het wel heel decoratief zijn.