Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, december 06, 2011

Nog één keer Sinterklaas


Hoewel onze Goede Sint vandaag weer richting Spanje vertrekt wijd ik nog één keer een stukje aan hem.
Hier zie je de Goedheiligman aan het werk op een school, waar hij gisteren een vriendendienst bewees.
Als je hem goed in de ogen kijkt zie je er misschien wel iets bekends in.

En dit plaatje vind ik ook wel erg toepasselijk. Ik snap niet dat er altijd weer mensen zijn die zo leuk kunnen inhaken op de actualiteit.
Ik hoop dat iedereen van een plezierig Sinterklaasfeest genoten heeft, niet te veel prik-gedichten heeft gekregen maar wel leuke cadeaus.
Dag Sinterklaas, tot volgend jaar!

4 opmerkingen:

Nell zei

Ik denk dat deze hulp sinterklaas een kleinkind van jou is. Zeker weten doe ik het niet. Pure gok!

Mawilma zei

Nee, helaas, je zit een generatie te ver.......

Nell zei

Nu word ik nieuwschierig, vertel wie van de kinderen is dit dan wel?

Mawilma zei

Zal ik het dan maar onthullen? Het is Marc.