Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, april 11, 2005

Begin van een nieuwe week

Na een weekend met sneeuw, ja we hadden echt een beetje sneeuwval, is het vandaag weer stralend zonnig. Gisteren toen we naar Brabant reden was het nog pokke weer, op de terugweg was het al heel anders. De verwachting is tot morgenmiddag, maar ik hoop dat 'ie wat langer lekker blijft schijnen. Deze week staat er weer redelijk wat op de agenda. Een leuk uitstapje wordt woensdag naar Rob Kamphues.

Zijn Oersoep draait dan in ons plaatselijk theater. Ik hoop op een lekker avondje lachen. Dat zal zeker lukken als mijn humeur zo goed blijft als het nu is.

4 opmerkingen:

Mawilma zei

Als ik geen goed humeur zou hebben, zou ik dat van zo'n avondje uit sowieso krijgen. Jij moet dus al met een goed humeur weggaan? Heb je trouwens wel eens een slecht humeur?
Hier was het gisteren ook het grootste deel van de dag (tot halverwege de middag) miezerig.

Peter zei

Hoe was de voorstelling?

Mawilma zei

Peter is me alweer voor. Ik wilde ook net vragen of de voorstelling aan de verwachtingen voldaan heeft en of je nu lachspierpijn hebt.

Marc zei

Het was geweldig leuk!
"Wat zou jij doen als je in vijf minuten moest uitleggen waarom de mensheid moet blijven bestaan? En elk verkeerd antwoord wordt bestraft moet een allesverzengende bliksemflits? Over die vrag gaat OERSOEP - real life science fiction cabaret."
Muziek, sketches en nog eens iets om over na te denken ook. En dat tijdens het lachen ... Ik heb de zaal in ons dorpje nog nooit zo horen lachen! Echt super!