Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, april 18, 2005

Nieuwe week

Het weekend zit er helaas weer op. De zondag waarop we weer 2e in de competitie zijn geworden (wel met 1 wedstrijd minder gespeeld), was wel een zooitje. De kranten staan er vol mee, de supporters laten hun kant zien op bijvoorbeeld de AjaxFotoSide.
.
Jammer dat dit weer moest gebeuren!
De week is natuurlijk de week van The ICT & Networking event:
Je kunt Peter en mijzelf donderdag vinden in de Amsterdamse RAI.
Wat gaan jullie doen deze week?

4 opmerkingen:

Mawilma zei

Schandalig, wat er gisteren weer allemaal gebeurde!
Het zijn waarschijnlijk wel weer een paar raddraaiers en een heleboel meelopers, maar de door NS en de NV Nederland en zijn burgers geleden schade c.q. ongemak zal wel weer niet verhaald kunnen worden.
Ik dacht dat het tegenwoordig een beetje beter ging , maar voetbal is toch nog altijd oorlog!

Wij gaan woensdag naar Velden om te helpen vieren, dat mijn broer zijn 60e levensjaar voltooid heeft.
Donderdag of vrijdag komen onze vrienden uit Amerika om hier tot half mei te logeren en zaterdag hebben we weer een verjaardag en gaan we 's avonds naar de Speeldoos.
Genoeg om ons niet te vervelen dus.

Mawilma zei

Ik heb nu de foto's met het commentaar erbij gelezen.
Wel genoeg gevoel voor humor!
Zou de NS de trein zomaar stilgezet hebben zonder aanleiding?
Ik ben het er wel mee eens, dat ze ervoor hadden moeten zorgen dat de Amsterdammers weg hadden moeten zijn voordat de Rotterdammers naar buiten kwamen.
Maar ik zei bij het journaal al. dat dat natuurlijk de stomheid ten top was.

Peter zei

Ik ga deze week kijken hoe mijn tuin een tuin word, en aan het einde van de week daar een schutting omheen plaatsen (tenminste... een beginnetje maken)..
EN ik ga donderdag ook naar de RAI.

Mawilma zei

Alvast hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag morgen.
Ik doe dat nu maar vast, want morgen is mijn broer ook jarig en gaan we al bijtijds richting Limburg.
Ik wens je nog heel veel goede jaren toe en een prettige verjaardag. Natuurlijk zowel op de dag zelf als zondag.