Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, april 21, 2005

TIEN op TIEN ?

Eureka, het ei is gelegd: de nieuwe TV-zender van Talpa gaat TIEN heten.

Hoe vinden jullie deze naam en hadden jullie deze ook ingezonden? Van de 30.000 inzendingen hadden er 23 voor deze naam gekozen.
Laten we hopen, dat de uit te zenden programma's ook tienen scoren, want dat hebben we wel nodig op de Nederlandse Televisie. Aan de beroemdheden, die tot nu toe gecontracteerd zijn, zal het zeker niet liggen.
Gaan jullie hem op 10 programmeren, want dat zal de achterliggende gedachte wel zijn.

2 opmerkingen:

Peter zei

Sterker nog: bij mij staat 'ie al op 10. Het moment dat wij naar Baarn verhuisden en ik de TV ging inregelen was ook het moment dat John de Talpa Nickelodeon overgenomen had.. En hij de eerste WK kwalificatie wedstrijd uitzond...
Dus ging 'ie gelijk op 10. Ben ik nu een trendsetter?

Marc zei

Bij mij staat hij ook op 10, we kijken veel naar Nickelodeon. Ik hoop op een leuke zender, wie weet.