Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, april 10, 2005

De wereld is vol problemen

Ik las het volgende verhaal van een verontwaardigde klant:
Gisteren stonden er in de supermarkt flinke rijen voor de kassa's. Ik koos de op het oog snelste rij uit. Voor mij stond een vrouw met slechts een paar boodschappen in haar handen, maar na vijf minuten verscheen opeens haar man met een volgeladen kar. Hij wilde achter mij aansluiten, maar de vrouw zei: 'Kom maar hier, ik sta al in de rij.' Ik vond dit niet correct en heb er iets van gezegd, maar die vrouw wist van geen wijken. Ik kies toch niet voor niets een rij uit die mij het kortste lijkt?

Wat zouden jullie in haar plaats gedaan hebben?

3 opmerkingen:

Marc zei

Ik zou er ook zeker wat zeggen, maar zou er niet echt een punt van maken. Sukkels blijven er altijd!

Peter zei

Enkele weken terug in een tuincentrum iets soortgelijks aan de hand gehad.

Een zielig mannetje kwam ons voorbijge-...tsja.. wat doet zo'n man...nouja, zeg maar een soort- gehold.. Zodat zijn vrouwtje enkele tellen later voor ons met een (overigens niet zo overdreven volle) kar voor ons kon staan.

Het komische van de situatie was me zeker die minuut extra wachten wel waard.

Mawilma zei

Kijk Peter(en alle anderen), dat is nou het geheim van een prettig en niet zo stressvol leven: zodra je ergens de humor van inziet kun je lachen om waar je je anders groen en geel aan zou ergeren!
Scheelt je jaren van je leven!