Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, april 21, 2005

Belgische klantvriendelijkheid

Sta je als Belg in de rij voor de Kassa bij de Spar in Gent, zie je gelukkig onderstaande mededeling hangen:

Helaas ben je klant nummer 11, dus je moet gewoon geduldig op je beurt blijven wachten.
Als je het bord goed leest ontdek je ook nog, dat je als klant zelf aktie moet ondernemen, wil je een "2e kassierster" op laten draven.
Gehaaste Nederlandse AH-klanten - die doorgaans al geirriteerd raken als er 3 klanten voor ze staan - wordt (in het personeelsblad Aha) geadviseerd om maar eens naar Belgie op "excursie" te gaan!

3 opmerkingen:

Peter zei

En toch heb ik het naar mijn zin gehad in Gent.

Mawilma zei

Logisch, je zat in een chique hotel en hoefde natuurlijk geen boodschappen te doen.........

Marc zei

Hollanders zijn wat dat betreft ook echt eikels! We willen alles 1e rang, behalve de rekening.