Vandijkonline-vrienden-weblog

zondag, april 17, 2005

Druk, druk, druk............

Hallo, daar ben ik weer eens. We hebben de afgelopen dagen heel wat kilometers afgelegd om al onze "verplichtingen" na te komen.

We zijn vrijdag eerst naar Beekbergen (bij Apeldoorn) geweest om een CD met foto's van ons weekendje Susteren naar mijn nichtje te brengen (we waren daar samen met hun).
Zaterdag hadden we in Maassluis een 40-jarige bruiloft van vrienden, dus togen we in de stromende regen richting Rotterdam. We waren er redelijk snel, maar moesten daar nog een half uur zoeken totdat we gevonden hadden waar we moesten zijn.
Vanochtend ging ik weer zingen met "mijn" koor in de Pauluskerk, dus al met al hele drukke dagen, zodat ik nu pas eens even tijd heb voor het Weblog. Waar ik zie, dat jullie daar geen van allen tijd voor gehad hebben.
Ik denk dus, dat iedereen het heel druk had dit weekend. Wat hebben jullie allemaal gedaan?

1 opmerking:

Marc zei

Ik heb niet zoveel bijzonders gedaan. Vrijdagavond plaatjes gedraaid, zaterdag was Syl de hele dag op stap, Fleur was logeren en ik was thuis met Tim. 's Middags kwamen m'n twee nichtjes nog even spelen en 's avonds ff hardgelopen. Zondag voetbal gekeken, naar de kermis geweest en genoten van het mooie weer. Een rustig weekendje dus.