Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, april 26, 2005

Nieuwe apparaten

Sinds gisteren hebben wij nieuwe apparaten op het werk. HP Multifunctionals.

We hebben ze in kleur- en zwartwit-uitvoering en zijn niet alleen mooi en klein, maar ook heel handig. Je kunt er op printen, mee kopieeren en documenten mee emailen als pdf. Je denkt misschien na het lezen van de broekriem hieronder, waarom nu investeren? Nou, we hadden zoveel oudere printers staan van verschillende types dat dit goedkoper is per printje. We printen nu standaard dubbelzijdig en hebben daarnaast nu secure-follow-me-printing. Op elke printer zit een lezer voor onze toegangspas. Je stuurt je printopdracht weg, loopt naar een willekeurige printer waar je je printje uit wil halen, houdt je pas voor bij lezer en jouw printje komt er uit. Handig en veilig en het bespaart al die onnodig en niet opgehaalde printjes. Niet geprinte zaken worden namelijk na 24 uur automatisch verwijderd uit de wachtrij.

1 opmerking:

Mawilma zei

Ik dacht in eerste instantie dat jullie een nieuwe fritespan hadden voor de medewerkers.

Hier bespaar je inderdaad een hoop tijd en geld mee.

Ik denk trouwens wel eens, dat ik met 1% van alle tijd die werknemers besteden aan prive-bezigheden in baastijd, de rest van mijn leven kon rentenieren. (Nu trouwens ook wel, hoor, maar wat minder luxe).