Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, april 01, 2005

Eindelijk

Eindelijk weer een post van deze kant. De stilte had deels te maken met de problemen van mijn account met Blogger waardoor publiceren niet mogelijk was, maar had ook zeker te maken met de drukte. Onder andere ben ik druk geweest met audits. Eentje van onze eigen organisatie en eentje van de KEMA.

Die kwamen toetsen of wij nog wel voldoen aan de gestelde criteria voor het ISO9001:2000 en BS7799-2 certificaat. Erg leuk, vooral omdat de certificaten, zonder ernstige tekortkomingen zoals ze dat mooi noemen, worden verlengd.
Vandaag probeer ik er lekker kort dagje van te maken. ff wat uurtjes compenseren aan het eind van de dag, dan lekker weekend. Misschien wel een spannend weekend waarin het kabinet vallen kan. Wat denken de webloglezers ervan?
Hoe is het eigenlijk met Peter? Die bikkel heeft gisteren onwijs goed hardgelopen. Mijn complementen! Misschien dat hij vandaag wat last heeft.

4 opmerkingen:

Mawilma zei

Weer een zorg minder dat de certificaten verlengd zijn. Voor hoe lang geldt dat?

Wat betreft de politiek: ik ben altijd optimistisch en denk, dat het copngres van D66 voor zal stemmen. Ik hoop dat ook, want je bent weer zo een hele tijd verder voordat er weer echte problemen aangepakt kunnen gaan worden.

Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwe minister zich zal laten beedigen als hij serieus denkt, dat het voor 2 dagen zal zijn.

Ik moet vreselijk lachen om de omroepen, die zich nu ook al in de strijd mengen. Ze vergeten alleen even, dat D66 ze juist wil uitkleden, dus roepen ze om hun eigen graf.

Mawilma zei

Sorry Peter, ik vergat nog even om mijn complimenten aan die van Marc toe te voegen. Hij geeft ze nooit zomaar weg, dus je zult ze echt wel verdiend hebben!
Doen je beentjes niet al te veel pijn?

Mawilma zei

Och och, mijn vingers konden mijn hersens weer eens niet bijhouden. Jullie zullen wel gedacht hebben: wat raaskalt ze toch over die omroepen en D66, maar ik bedoelde te zeggen, dat zoiets meestal averechts werkt, dus.....enz.
Sorry hoor!

Peter zei

Hallo sportfans! Van certificaten en politiek heb ik geen verstand, van mezelf echter des te meer. Ik kan daarom met grote zekerheid zeggen dat het met mij goed gaat. Ik voel de beentjes, maar ze doen geen pijn.

En als we dan toch complimentjes uitdelen: Marc heeft nog meer gelopen dan ik, dus complimenten ook naar hem!