Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, april 21, 2005

Internetradio

Jaja, bloed kruipt waar het niet gaan kan. Marc heeft toch weer zijn eigen radiozender thuis. Nu wel met een legaal, zelfs met gratis software, internetradiostation. Ik heb nu BaarnFm opstaan. Morgenavond kun je dan naar mij luisteren via het web. :-)

Ik denk dat deze link moet werken. Anders ga je naar Shoutcast en zoek je ff op BaarnFm. De stream is expirimenteel, de pc waar hij op draait loopt regelmatig vast. Als ik het zie en in de buurt ben, geef ik hem weer een gooi. Werkt het bij jullie?

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Oude liefde rust toch nooit!
Ik wilde even luisteren, maar dat lukt me niet.
Als ik zo'n linkje aanklik vraagt hij of ik het een en ander wil downloaden en waarschuwt me dan, dat dat gevaarlijk is.
Dus ik weet nu niet wat ik moet doen.

Mawilma zei

Ik bedoel natuurlijk "oude liefde roest toch nooit".

Marc zei

Als je Winamp download (www.winamp.com) en dan "file" - "open url" en dan http://mvd.xs4all.nl:21 doet, zou het moeten werken. Ik heb zelfs vanaf het werk nu BaarnFm geluid.