Vandijkonline-vrienden-weblog

zaterdag, januari 13, 2007

Avensis is out, Vectra is in

Een kinderhand is gauw gevuld, maar luxe went toch ook wel snel ...
Vorige week heb ik besloten om de Toyota toch maar weer rap in te ruilen omdat ik er niet echt blij van werd. Vooral zaken als wegligging, zitcomfort en de radio vielen erg tegen. Gelukkig stond er nog meer op de poollijst en hebben we er nu een die er ongeveer zo uit ziet.

Alleen die mooie achterspoiler zit er niet op.
Kijken of we hier wel met veel plezier tot de levering van de nieuwe auto kunnen doordieselen.

3 opmerkingen:

Marc zei

Zeker een mooie auto! Dat vond ik zelfs al voordat ik hem zelf had. ;-D Hij is niet zo luxe als die van jullie, maar de meest gangbare dingen zitten er wel op. En de 1.9CDTI motor rijdt erg prettig. Alleen heeft deze auto weer speciaal ontworpen dakrails, waardoor onze universele daksteunen niet echt universeel blijken te zijn. :-)
Volgens de laatste berichten wordt de nieuwe Mondeo op 23 feb uit de fabriek in Gent naar Nederland verstuurd. Ik hoop hem dan een week of 2 later te krijgen.

Mawilma zei

Misschien kunnen ze er zolang andere dakrails opzetten voor je?

Marc zei

Dat zullen ze vast niet doen. Maar het is ergens wel grappig dat die universele dingen zowel niet op de Avensis als de Vectra passen. Gelukkig hebben we van de zomer weer een Mondeo. :-)