Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, januari 30, 2007

Liever dan Lief

Een 'collega' bij mijn huidige opdracht speelt in een band. Daar kwamen we toevallig op toen we het over muziek hadden en wij dit allebei als hobby hebben, hij als maker en ik als draaier. Het leek hem wel gaaf als ze een keer op de radio te horen zouden zijn en het is geen probleem natuurlijk om een keer in mijn sjow gedraaid te worden. Een paar weken geleden heb ik twee tracks gedraaid van een door hun zelf gemaakte cd. Een mp3 van de uitzending heb ik aan hem meegegeven omdat niet alle bandleden de uitzending 'live' hadden gehoord. Gisteren vertelde hij me dat ze de mp3 online hebben gezet en ik nu via hun website te beluisteren ben. Leuke actie! Nieuwsgierig geworden? Kijk dan op Lieverdanlief.nl.

1 opmerking:

Mawilma zei

Dat is leuk!
Een mooi voorbeeld van hoe je elkaar kunt helpen met beroemd worden.