Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, januari 26, 2007

Bezigheidstherapie, tijdverdrijf of geduld- en doorzettingsoefening?

De hele ochtend ben ik bezig geweest om naar Google Blogger te switchen. Het wilde maar niet lukken, hij bleef steeds maar weer halverwege hangen en was niet meer goedschiks of kwaadschiks vooruit te krijgen.
Ik heb alles geprobeerd: eerst lief lachen en vriendelijk vragen om toch alsjeblieft door te gaan, toen wat minder vriendelijk, gevolgd door op het bureau slaan en stampvoeten, maar niks hielp!
Ook op de laptop wilde het niet lukken, totdat Pahanspa het net eens probeerde en tot mijn stomme verbazing lukte het hem achterelkaar om erdoorheen te komen. Snap jij het snap ik het! Grotere kick dus voor zijn ego dan voor het mijne!
Alleen een comment plaatsen wil nog niet. Hij vindt, dat ik een verkeerd password heb gebruikt. Nou, dat kan dus niet, want ik kom er wel mee op deze blog-pagina. Ik krijg zo onderhand wel een waas voor mijn ogen!
Gelukkig heb ik toch nog iets slims in me, zodat ik mijn comment als Anonymus geplaatst heb.
Zo'n dag kost me een jaar van mijn leven, want ik kan niet tegen zo weinig medewerkingvan zo'n stom iets als een PC!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hopelijk is het gauw opgelost.
Wel vreemd dat je met je username en password wel op de Create pagina komt en geen omment kan plaatsen.
Zelf moet ik het ander weblog gaan omzetten. Ik hoop dat het een beetje meezit en dat de medebloggers ook eenvoudig overgaan.