Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, januari 18, 2007

Regen, regen, regen.........


Zijn jullie allemaal goed op je bestemming gekomen vanmorgen, ondanks alle waterballetten onderweg?
Wij zitten hier in het zogenaamde "hoge en droge" Noorden, maar daar merken we niet veel van. Het komt bij bakken uit de hemel.
Gelukkig zijn we gisteravond al hierheen gereden, tussen de plensbuien van gistermiddag en die van vandaag door. Niet slecht uitgekiend dus!
Het KNMI heeft een weeralarm voor storm uitgegeven, dus er staat ons nog van alles te wachten.
Ik wens jullie allemaal weer een goede reis terug naar huis vanmiddag. En doe voorzichtig!

3 opmerkingen:

Marc zei

Ik ben vanmorgen in ruim 5 kwartier naar Meppel gereden en wil vanmiddag op tijd naar huis. De file zal dan wel weer enorm zijn.

Marc zei

Ik hoor net dat in Noordwijk een stuk dak van 1 van de panden van mijn opdrachtgever is afgewaaid. Blij dat ik in het hoge en droge Meppel zit.
(Even Apeldoorn bellen ... *lol*)

Marc zei

Net wordt een collega uit Meppel gebeld dat de antenne van de buren in zijn tuin ligt. Je begrijpt: het gaat hier ook al aardig tekeer.