Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, januari 31, 2007

Wat een service!

Vanmorgen heb ik mijn lease-Opel bij de dealer gebracht voor een controlebeurt en wat kleine dingen. Dan merk je toch weer het verschil tussen het 'Wilde Westen' en het 'Milde Noorden'. Bij ons mag ik de auto brengen, mag ik een vervangende auto huren, of mag zelf zorgen dat ik kom waar ik moet zijn en weer terug. Hier in Meppel heb ik de auto gebracht en ben vervolgens naar mijn werk gebracht. Vanmiddag brengen ze de auto weer hierheen, dus hoef hem niet eens zelf op te halen. Helemaal super van Opel Rijkmans!
Ik kan best wennen aan deze mentaliteit.

1 opmerking:

Mawilma zei

Het lijken wel Limburgers daar!
Het zal je zeker de rit van uurtje heen en uurtje terug waard zijn om dagelijks tussen dit soort mensen te mogen vertoeven.