Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, januari 19, 2007

In het land der blinden is Eenoog koning !


Wij zijn vandaag (tot nu toe tenminste) erg tevreden over onszelf.
We zitten bij een zwager van mijn zwager en hebben net diens KPN Slim Experia Box geinstalleerd en het werkt!
Pahanspa en ik zijn wel een goed duo: ik lees heel secuur wat er moet gebeuren en hij voert het uit.
We zijn natuurlijk blij dat alles van een leien dakje ging, want anders hadden we het niet gered zonder support van onze secondanten!
Deze zwager heeft een laptop zonder wifi en ik ben nu met onze laptop via zijn provider online.
Wat dat betreft bof ik, dat ik in de loop der tijd zoveel geleerd heb van mijn knappe zoons. Zodoende wist ik hoe ik onze laptop aan de praat kon krijgen via zijn wifi.
Het is best goed voor je zelfvertrouwen als je ervaart, dat er mensen zijn die jou heel knap vinden! Maar we blijven bescheiden: zie de titel van dit stukje.

1 opmerking:

Marc zei

Goed gedaan!!! Ik ben helemaal trots op jullie!!
En twee eenogen zien toch evenveel als een tweeoog?!