Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, maart 16, 2005

Bassie vs Jensen

Je hebt het vast gehoord, Bassie had bijna slaande ruzie met Yorin FM dj Robert Jensen. "Hij doet mij na op de radio, maar dan met zulke platte teksten dat het mij schade berokkent. Ik ben er zelfs al over aangesproken door woonwarenhuis Ikea, een van mijn opdrachtgevers. Daar dacht men echt dat ik het zelf was en wilde zo'n nare clown niet meer over de vloer hebben."

Robert Jensen heeft Bassie inmiddels live in zijn radioprogramma zijn excuses aangeboden. "Robert Jensen heeft zijn ruggengraat getoond", zegt een tevreden Bassie. "Hij heeft me opgebeld en gezegd dat hij zijn nep-Bassie voortaan niet meer zal laten horen. Ik heb hem verteld over Rudi Carrell. Rudi had vroeger iemand in de zaal zitten die alleen maar tot taak had tegen Rudi te zeggen wat hij beter niet meer kon doen. Zo'n zelfbetaalde criticus zou komieken als Jensen veel goed doen. Want ik heb niet de indruk dat hij het slecht bedoelt."

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Volgens mij zijn er nog veel meer figuren op radio en tv, waarvoor het niet overbodig zou zijn als ze ook zo'n al dan niet zelfbetaalde criticus in dienst zouden nemen

Mawilma zei

Volgens mij zijn er nog veel meer figuren op radio en tv, waarvoor het niet overbodig zou zijn als ze ook zo'n al dan niet zelfbetaalde criticus in dienst zouden nemen.