Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, maart 18, 2005

Ook leuk!

Over gehoord op de radio: bookcrossing... Wat is BookCrossing?

BookCrossing is een initiatief van en voor enthousiaste lezers uit de hele wereld. Boeken worden "in het wild" achtergelaten, zodat anderen ze kunnen lezen. www.BookCrossing.com is de website die dit alles mogelijk maakt.

Dit vind ik dus een erg leuk idee.. In de boekenkast staan nog enkele boeken waar ik niet meer zo aan gehecht ben.... Binnenkort ook in bookcrossing in Baarn!

2 opmerkingen:

Mawilma zei

Hier heb ik inderdaad al over gelezen. Sterker nog: in Amerika in de wasserettes op de campings werkt zoiets al. Er liggen stapel(tje)s boeken en het is de bedoeling, dat je er net zoveel boeken teruglegt als je meeneemt. Een leuk systeem.
Alleen hebben wij er nooit aan gedacht om de boeken eerst te "signeren" en deden onze voorgangers dat ook niet.

Marc zei

Ik moet bekennen dat ik niet veel boeken lees en daardoor ook niet veel boeken heb. Ruilen is voor mij dus niet echt een optie, al vind ik dit wel een erg leuk idee.