Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, maart 11, 2005

Massage

Goh, ik kan wel een massage gebruiken vandaag. Het is namelijk gelukt. Ik heb gisteren weer hardgelopen.

Met een trainingschema in de hand waarmee je na 12 weken een uur onafgebroken moet kunnen lopen, ging ik door de wijk. Het werd een ruim rondje, want in 42 minuten loop je best ver. Dit schema liet mij gister eerst 20 minuten hardlopen, dan 1 minuut wandelen, 10 minuten lopen, weer 1 minuut wandelen en weer 10 minuten hardlopen. Het was best zwaar, na een minuut of 20 begon ik mijn benen behoorlijk te voelen, maar het geeft veel voldoening dat ik het heb gehaald. Nu volhouden en vandaag genieten van de spierpijn! Morgenavond heb ik een tennisfeest en de 2e dag is de spierpijn meestal het ergste, dat kan nog leuk worden dus. :-)

3 opmerkingen:

Mawilma zei

Je mag altijd langs komen voor een massage, sportieve vent!
Ik heb een troost voor je: morgenavond gebruik je weer andere spieren.

Peter zei

Ik loop deze week ook met Marc mee... Geld dat aanbod van die massage dan ook voor mij?

Mawilma zei

Natuurlijk, ook meelopers zijn van harte welkom!