Vandijkonline-vrienden-weblog

vrijdag, maart 11, 2005

Dromen.........

Men zegt, dat alle dromen een betekenis hebben.
Als dat zo is, kan iemand me de volgende droom uitleggen?

Er gingen twee prinsen trouwen en ik was daarbij aanwezig. Ik zat alvast in de zaal, waar het gebeuren zou gaan plaatsvinden. De aktes lagen allemaal klaar en ik dacht: kom, laat ik ze eens allemaal ondertekenen. Je weet, bij mij gaan denken en doen meestal samen, dus aldus deed ik.
De feeststoet kwam binnen en men constateerde, dat de aktes al ondertekend waren en vroeg, wie dat gedaan had. Ik zei mooi niks en verder had natuurlijk ook niemand het gedaan.
Maar toen bedacht ik ineens, dat ze via vingerafdrukken op de pen gemakkelijk zouden ontdekken, dat ik dat geweest was en ik kreeg het hoe langer hoe benauwder, maar durfde nu niet meer te zeggen: it's me!
Gelukkig werd ik toen wakker. Meestal vind ik het jammer als ik wakker word, maar nu niet!
Ik vraag me af: hoe kom ik hier in vredesnaam bij en zou er een diepere achtergrond achter zitten? Het zal toch niet een voorspelling zijn, dat deze oma voorzichtig het criminele pad op zal gaan?
Wie kan me uitleg geven?

3 opmerkingen:

Marc zei

Tja, ik weet haast nooit iets van mijn dromen. In deze lijkt het er op dat je zelf een prinses had willen zijn of dat je de huwelijken afkeurde en het hiermee saboteerde. Waarom je er niet voor uitkwam? Misschien bang voor Balkenende?

Peter zei

Hmm maWilma... Niet echt een inkoppertje he? Maar ik zal het proberen.
[Freudiaanse pet op]
2 prinsessen die gaan trouwen is een duidelijk teken van instemmen met het homohuwelijk, simpel. Dat je die aktes echter snel zelf ondertekend spreekt dit echter weer tegen natuurlijk. Dat je ontkent deze aktes ondertekent te hebben is een teken van durf, da's logisch. Het feit dat je hier later niet op terug durft te komen niet.Zo klaar als een klontje. Kortom: ik heb geen idee wat deze droom betekent, en da's duidelijk!
[weg met die freudiaanse pet!]

Mawilma zei

Wat jammer, dat je zelf denkt dat je talenten op het technische vlak liggen, want je zit echt boordevol psychologische gaven!
Freud is hier een kind bij!
Aan deze uitleg heb ik nog eens wat!
Vooral met het feit dat je er een toonbeeld van durf in ziet scoor je goed, vind ik.