Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, maart 23, 2005

Verkouden


Potverdikke.

Het is zover. Ik leek ongeschonden de griepgolf te overleven, maar vandaag was het dan toch zover. Gisteren voelde ik me al niet zo fris, en vamorgen was het al niet zoveel beter. Griep (of verkoudheid, geen idee wat het verschil is)!

Tot nu toe veel geslapen, en wat gelezen... Eigenlijk is het wel gek, want nu ik zo hier op de bank zit dit te typen gaat het wel met me... Maar ik ben al moe als ik de tafel afruim na het lunchen.. Hopelijk gaat het niet te lang duren!

Nog tips wat ik kan doen als ik dan toch ziek thuis zit?

2 opmerkingen:

Marc zei

Gezondheid!
Goede optie is het posten op het weblog of werken aan webmail v0.9. :-) Misschien kun je ook wat boekjes uitzoeken om te ruilen of je wirelessgateway aan de praat helpen.
Sporten van de week zal wel niks worden dus?

Mawilma zei

Och, wat zielig nou........
Kun je zien wat wij een goede uitstraling naar je hebben, dat je je al beter voelt als je je laptop op schoot hebt!
Ik sluit me verder helemaal bij Marc's suggesties aan en wens je snel beterschap.
Je zou alvast researchwerk kunnen doen voor straks, als je geen tijd meer hebt om te bloggen.