Vandijkonline-vrienden-weblog

donderdag, maart 24, 2005

Welk nieuw koppie ?????

Och, die arme Thom de Graaf! Al zijn illusies vielen in duigen !!!!!
Ik geef hem wel gelijk, dat hij de brui eraan geeft, want als je beide geesteskinderen ter ziele zijn blijft er niet veel arbeidsvreugde meer over. Hoewel die reisjes naar de Antillen me toch ook wel zouden lokken.

Ik ben benieuwd welk koppie dat van hem gaat vervangen. Ik las al in de krant, dat dat wel eens minister Boris zou kunnen worden, mits D66 nog genoeg leuke dingen te doen krijgt. Ik ben benieuwd.
Wouter Bos heeft wel laten zien, dat hij beter functioneert als Sinterklaas dan als partijleider. Of denken jullie daar anders over?

1 opmerking:

Marc zei

Wouter is afgevallen door zijn eigen partij, da's lekker als leider. Waarschijnlijk komt het doordat van Thijn niet net als de meeste van zijn stemmers op zijn billen valt. Ik denk niet dat Boris, die misschien wel weer op de billen van Wouter valt, het kabinet laat vallen. Dan blijft er helemaal niks meer van D66 over. Wel goed van hem om te proberen om er nog wat leuks uit te halen. Ze hebben nu natuurlijk weinig over voor de resterende regeerperiode.
Het is wel een goed moment voor de PVDA om in de regering te komen. Harde maatregelen en een aantrekkende wereldeconomie laten nu voorzichtig wat lichtpuntjes zien. Het zou weer erg makkelijk scoren zijn voor ze om dit dan als hun winst te presenteren.