Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, maart 30, 2005

Southpark



Southpark is een poosje een zeer populaire tekenfilm serie geweest. Nu is de hype een beetje over, alhoewel ik af en toe nog wel eens afleveringen tegenkom.
Van de humor moet je houden, want grof (of simpel, het is maar het hoe je het bekijkt). Laat ik me overigens niet beter voordoen dan ik ben: ik moet er -vaak- om lachen.

De afbeelding hiernaast is hoe ik er uit zou zien als ik een southpark karakter zou zijn, en is hier gemaakt.




.

6 opmerkingen:

Mawilma zei

Ik herken je pretoogjes en vooral die stropdas staat je erg mooi!

Marc zei

Mijne staat op http://www.xs4all.nl/~mvd/images/weblog/marc_southpark.jpg

Mawilma zei

Wat een schattig ventje ben je daar!
Als ik tijd heb zal ik ook eens proberen er een te maken of kan dat alleen voor mannetjes?

Mawilma zei

Natuurlijk kan ik na al deze prachtige portretten niet achterblijven.
Kijk maar op C:\Mijn documenten\WEB-site gegevens\foto's website\mevrouwtje.jpg en oordeel of ik mee kan doen in het rijtje.
Ik zal het wel niet helemaal volgens de regels gedaan hebben, maar slechts het resultaat telt!

Marc zei

Mawilma, de lokatie is http://home.versatel.nl/j.van.dijk/mevrouwtje.jpg
Hij lijkt precies!

Mawilma zei

O Marc, wat moest ik toch zonder jou! Bedankt voor je hulp!