Vandijkonline-vrienden-weblog

maandag, maart 07, 2005

Maandag, alweer

Tot mijn schrik ging de wekker vanmorgen alweer en realiseerde ik me dat het alweer maandag is. Het weekend was erg gezellig en ging weer veel te snel. Zaterdagmiddag een verjaardag en 's avonds op visite, vervolgens zondag redelijk op tijd weer op visite. Gister eind van de middag en avond lekker gerelaxed. O.a. Wieisdemol? gekeken en 's avonds begon het nieuwe seizoen van Rozengeur en wodkalime. We hebben de laatstgenoemde uit bed gekeken en na de laatste break gingen bij mij de luiken al dicht. Best vermoeiend zo'n weekend.

1 opmerking:

Mawilma zei

Ik dacht altijd dat het weekend is uitgevonden om uit te rusten van je werk. Volgens mij is het tegenwoordig zo, dat je op je werk uit moet rusten van het weekend!
Hoofdzaak is, dat je op een prettige manier moe bent geworden, anders is het helemaal zo vervelend!