Vandijkonline-vrienden-weblog

dinsdag, maart 08, 2005

comedies


Zoals eerder gemeld kijk ik nog wel eens comedies.. Onlangs las ik weer eens over een all time favoriet van mij Blackadder. Omdat ik nog wel wat heb met lijstjes, hieronder mijn all time favorites op het gebied van comedie:


1) Blackadder. Met afstand op 1
2) Married with Children. De 4th of july aflevering is een klassieker!
3) Fawlty Towers of Absolutely fabulous.

N.B. dat de nummer(s) 3 nipt voor de nummers 4 eindigde.. Zo vind ik 'Are you beeing served' vermakelijk, heb ik erg genoten van 'becker' (heb ik het al eerder over gehad, is kort bij de VARA uitgezonden).

Welke comedies hebben bij jullie de voorkeur?

5 opmerkingen:

Mawilma zei

Doordat wij heel weinig tv kijken, heb ik van deze series alleen Married with Children wel eens gezien.
Wat ik leuk vond was "Het zonnetje in huis". En van de Cosby Show genoot ik ook altijd. Ik houd het meest van die subtiele humor en die kom je heel weinig tegen tegenwoordig.
Waar ik me altijd aan erger is dat gemaakte gelach op de achtergrond. Dat mogen ze van mij wel weglaten.
Vroeger keek ik wel samen met mijn kroost naar comedies, maar aangezien mijn husband daar helemaal niet van houdt kijk ik ook niet meer. Zonder meegenietende(n) vind ik daar niks aan en ik vergeet trouwens ook meestal, dat er iets komt wat ik wil zien. Als ik echt ergens naar wil kijken, zet ik de kookwekker.

Marc zei

Makkie. De beste comedy in natuurlijk GTST!

Mawilma zei

Dat vind ik meer drama in optima forma!

Mawilma zei

Dat vind ik meer een drama in optima forma!

Peter zei

Marc, over iets zo serieus als comedy maak je geen grappen (en geen type's ook, trouwens)!