Vandijkonline-vrienden-weblog

woensdag, maart 30, 2005

senseo

Laatste poging om deze posting te plaatsen...
Vorige keer probeerde ik het, druk op 'publish post'.... wachten... Error! Weg posting!
Maar wat ik (ongeveer) wilde zeggen was:

Een Senseo-apparaat. Een hoop mensen hebben tegenwoordig zo'n ding. Er komt een best bakkie uit, zeker als je het vergelijkt met de bagger die er op somminge kantoren onder koffie verstaan word. Nu zit er best nog wel eens verschil in hoe ik mijn koffie lekker vind... 's ochtends een mild bakkie, maar 's avonds mag 'ie best wat pittiger zijn.

In ieder geval: er zijn mensen die vinden dat hun Senseo maar een slap bakkie schenkt. Hier een complete handleiding hoe dat te verhelpen.

4 opmerkingen:

Mawilma zei

Hier volgt een handleiding voor als je de koffie te sterk vindt:
doe een pad in de houder, druk op de knop "2 kopjes" en zet het apparaat uit als je vindt dat er genoeg koffie in je beker zit.

Mawilma zei

Hier volgt een handleiding voor als je de koffie te sterk vindt:
doe een pad in de houder, druk op de knop "2 kopjes" en zet het apparaat uit als je vindt dat er genoeg koffie in je beker zit.

Marc zei

Ik heb gewoon de ouderwetse versie van dit apparaat. Altijd lekkere koffie en af te wisselen van smaak door andere soorten en/of merken te kiezen. Geen problemen dus. Anders dan bij Blogger. Ik kan niet publiseren door interne errors. Weer een mooie We apologize for the inconvenience, but we are unable to process your request at this time pagina. Darn!

Peter zei

Had ik al gezegd dat ik helemaal geen Senseo apparaat heb?